Mądra mysz. Mam przyjaciółkę architektkę. Zuzia idzie do szkoły



„Zuzia idzie do szkoły”
„Mam przyjaciółkę architektkę”
Seria: Mądra Mysz
Autorzy: Liane Schneider, Ralf Butschkow
Ilustracje: Janina Gorrissen, Ralf Butschkow
Tłumaczenie: Emilia Kledzik, Bolesław Ludwiczak
Wydawnictwo: Media Rodzina
Rok wydania: 2023
Liczba stron: 24
Oprawa: miękka
Wiek: 5 +
Cena: 9,90 zł



„Mądra Mysz” to edukacyjna seria książek dla dzieci, która ukazuje się nakładem Wydawnictwa Media Rodzina. W skład serii wchodzą opowiadania o przygodach Zuzi czy o małym Maksie, a także książeczki przybliżające różne zawody z cyklu „Mam przyjaciela…” 👍

Zuzia to rezolutna dziewczynka, która towarzyszy dzieciom w ważnych momentach takich jak pierwszy dzień w przedszkolu, narodziny rodzeństwa czy pierwsza wizyta u lekarza. Dzięki niej dzieci mają szansę poznać różne sytuacje. 👏

Z kolei cykl „Mam przyjaciela…” przedstawia ciekawostki dotyczące różnych zawodów objaśniając dzieciom ich funkcjonowanie oraz odpowiadają na najczęstsze pytania. Książeczki zawierają dość szczegółowe informacje oraz ilustracje, które zaspokoją ciekawość dzieci. 👌

Ostatnio ukazały się nowe tytuły:
📚 „Zuzia idzie do szkoły” opisuje, jak Zuzia cieszy się, bo wkrótce idzie do szkoły, a do tego czasu czekają ją zapisy w sekretariacie oraz wizyta u pani lekarki. Podczas dnia otwartego Zuzia poznaje swoją wychowawczynię i pozostałych uczniów. Pierwszy dzień szkoły jest bardzo ciekawy.

📚 „Mam przyjaciółkę architektkę” przedstawia Agatę, która jest architektką. Paweł dowiaduje się, jaki to ciekawy zawód. Koleżanka przedstawia mu swoją pracę - od pierwszych szkiców po wizytę na budowie. To ciekawa, pełna szczegółów książeczka dla małych miłośników wiedzy, którą warto przeczytać. Książeczki z tej serii będą idealne dla małych odkrywców oraz dzieci ciekawych świata. Jestem ciekawa, czy znacie już tę serię. 🙂 Więcej na stronie wydawnictwa, któremu dziękuję za egzemplarze recenzenckie:









Komentarze

Popularne