Absolutni eksperci. Dinozaury. National Geographic Kids




Dziś obchodzimy Światowy Dzień Dinozaura, który jest wspaniałą okazją do przybliżenia tych prehistorycznych zwierząt dzieciom. 🦕🦖 Nie jestem fanką dinozaurów i nie mam potrzeby przeglądania dziś wszystkich książek z naszej biblioteczki na ten temat, ale chciałam napisać o jednej z ciekawych książek edukacyjnych, która ostatnio ukazała się nakładem Wydawnictwa Olesiejuk.


"Absolutni eksperci. Dinozaury. National Geographic Kids" -
dzięki tej książce chyba każdy może stać się ekspertem dinozaurów poznając świat tych krwiożerczych mięsożerców lub olbrzymich roślinożerców zamieszkujących w erze mezozoicznej naszą planetę. Młodzi i starsi czytelnicy mogą odkryć różne fakty i ciekawostki na temat dinozaurów oraz dowiedzieć się więcej na temat odkryć paleontologów z całego świata. W tej książce można znaleźć chyba wszystko, co warto wiedzieć o dinozaurach. Serio, sama byłam zaskoczona, jaki to jest kawałek wiedzy. 👌


Ten wspaniale wydany album z kolorowymi, realistycznymi zdjęciami przybliży dzieciom to, co najważniejsze na ten temat. Mali czytelnicy będą mogli sami odkryć na kartach książki, jak dokładnie wyglądały dinozaury, jaki był ich tryb życia, a także czym się zajmowały. Wszystko to zostało opisane z udziałem eksperta Dr. Steve'a Brusatte'a - odkrywcy National Geographic oraz paleontologa związanego z Uniwersytetem Edynburdzkim w Szkocji. Steve bierze udział w wykopaliskach na całym świecie badając szczątki dinozaurów, by następnie opisywać ich gatunki.
Książka została wydana w twardej oprawie, poręcznym formacie i jest idealnym źródłem wiedzy dla dzieci ciekawych świata w wieku 7+ Książka jest dostępna w różnych księgarniach.
Wpis powstał na podstawie egzemplarza recenzenckiego, za który dziękuję wydawnictwu.






Komentarze

Popularne