Lęk off



Hej. Jakiś czas temu przyszła do mnie ta książka i naprawdę nie wiem, dlaczego wcześniej o niej nie napisałam, bo jest to bardzo przydatna pomoc dla osób, które z jakiegoś powodu odczuwają lęk. Mowa o "Lęk off" Regine Galanti - książce wydanej nakładem Wydawnictwa Feeria. Generalnie skierowana jest do młodzieży, ale uważam, że dorośli, przykładowo rodzice, mogą również dużo z niej wyciągnąć dla siebie. Ta książka pozwala sobie radzić z lękiem, gdy on się pojawia, działać na bieżąco, a wiadomo, że w szkole stresów nie brakuje. Ta książka wiele wyjaśnia, tłumaczy czym jest lęk, skąd się bierze, jaki jest związek między ciałem a umysłem, jak radzić sobie z trudnymi emocjami, zmienić swoje myśli, po prostu jak poradzić sobie z tym wszystkim. Uważam, że to niezwykle ważna lektura nie tylko dla nastolatków, bo każdy z nas czegoś się boi, ale gdy strach zaczyna nam przeszkadzać w życiu, powinno się coś z tym zrobić. Autorka jest psycholożką kliniczną pracującą z nastolatkami od wielu lat, zajmuje się terapią poznawczo- behawioralną i technikami mindfulness. Umiejętności te mogą pomóc w zmianie myśli, zachowań i reakcji, a ta książka z ćwiczeniami przedstawia techniki, które pomagają sobie radzić ze stresem i niepokojem. Więcej szczegółów o tej pozycji powyżej. Jestem ciekawa czy lubicie książki z dziedziny psychologii, bo ja bardzo.










Komentarze

Popularne