Dlaczego robisz mi na złość? Jak radzić sobie z nękaniem


Tytuł: „Dlaczego robisz mi na złość? Jak radzić sobie z nękaniem


Autor: Dagmar Geisler

Ilustrator: Dagmar Geisler

Tłumacz: Magdalena Jałowiec

Wydawnictwo: Jedność

Rok wydania: 2021

Liczba stron: 36

Oprawa: twarda

Wiek: 5 +

Cena: 16 zł

Kategoria: książka o emocjach


W tym tygodniu poświęcimy dużo czasu dzieciom. Warto pamiętać o tym, że dzieci to ludzie, którzy tak jak my, dorośli, mają swoje emocje, uczucia i problemy, bardzo ważne jest zatem, aby poświęcić czas na oswojenie tych emocji. Jedną z nich i to chyba najbardziej problematyczną dla rodziców jest złość i tutaj należy się zastanowić jak w tym temacie pomóc dzieciom. Dużym ułatwieniem są książki o emocjach dzieci w tym bardzo przydatna seria "Ja i moje emocje" wydawania przez Wydawnictwo Jedność, którą bardzo lubię, a właśnie ukazała się nowa część "Dlaczego robisz mi na złość?" Jej autorką jest Dagmar Geisler znana z serii książek o emocjach i problemach dzieci, której książki zostały przetłumaczone na ponad 20 języków. Jej książki pomagają rodzicom w poruszaniu i oswajaniu z dziećmi różnych tematów - od świata uczuć poprzez interakcje społęczne aż po świadomość własnego ciała. Ta książka traktuje nie tylko o złości, ale też o tym, gdy dzieci robią innym na złość. To chyba dość powszechny problem w niektórych miejscach, dlatego ważne są pomoce i zabawy, które pomagają oswoić i pogłębić temat. Moje dziecko czytało tę książkę z ciekawością, a do tego dołączyliśmy zabawę obrazkową przedstawiającą dzieci z emocjami, która pomogła nam pogłębić temat. Książka jest bardzo ciekawie napisana, zilustrowana, ma dużo życiowych dialogów między dziećmi, a także pomaga w temacie złości, dokuczania, nękania czy nawet dręczenia. Temat będzie dotyczył chyba większość dzieci w edukacji szkolnej i warto się z nim zapoznać z użyciem właściwych materiałów. Ta książka to bardzo przydatna pomoc w naszej biblioteczce, jak i pozostałe części tej serii. Jestem ciekawa, czy Wy też zwracacie uwagę na emocje dzieci i staracie się im jakoś pomóc je wyrazić. Zobaczcie fragmenty tej pomocy edukacyjnej. 

Książka jest dostępna w księgarniach internetowych i stacjonarnych oraz na stronie wydawnictwa: https://jednosc.com.pl/sklep/5440/dlaczego-robisz-mi-na-zlosc

Warto dodać, że ta wspaniała książka dla dzieci ma bardzo atrakcyjną cenę na stronie wydawnictwa. Myślę, że naprawdę warto mieć ją w swojej biblioteczce.








Komentarze

Popularne