Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe. Czy to jest moje? Ja i moja mama


Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe. Czy to jest moje?

Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe. Ja i moja mama

Autor: Zbigniew Dmitroca

Ilustrator: Coccinella

Wydawnictwo: Harperkids

Rok wydania: 2021

Liczba stron: 22

Oprawa: kartonowa

Wiek: 0 +

Cena:  22,99 zł

Kategoria:  wierszyki dla dzieci

 

„Akademia Mądrego Dziecka” to edukacyjna seria opracowana przez ekspertów wspomagająca kompetencje komunikacyjne dzieci. Seria jest wydawana przez Wydawnictwo  Harperkids i składa się z kilkunastu pozycji książkowych, które w wersji dla najmłodszych dzieci mają wygodny, poręczny format, są kartonowe, bardzo kolorowe i mają zaokrąglone brzegi, aby były jak najbardziej bezpieczne dla maluszków. Książeczki składają się z kolorowych, ciekawych ilustracji przyciągających uwagę najmłodszych czytelników oraz wesołych wierszyków. Jednym z twórców piszących te ciekawe dla dzieci wierszyki jest Zbigniew Dmitroca, znany i lubiany autor, który napisał już ich wiele, a najnowsze dwie części z jego udziałem właśnie się ukazały: „Czy to jest moje” oraz „Ja i moja mama”. Pierwsza z nich towarzyszy maluszkom podczas codziennych czynności czyli jedzenia, picia, zabawy, kąpieli, mycia zębów, ubierania, spaceru czy pójścia spać, zaś druga opowiada o relacji dwóch misiów: mamy i córki. Ciekawym i charakterystycznym elementem książeczek są sensorycznie wycięte kształty serc i kółek. Obie książeczki nadają się świetnie do codziennej lektury z dzieckiem. W ten sposób wzmacniamy relację między rodzicem a dzieckiem fajnie się bawiąc z książką. Czy lubicie tę kartonową serię? My bardzo, a te nowe części są naprawdę ciekawe dla dzieci.

Książeczki są dostępne w księgarniach internetowych, stacjonarnych oraz na stronie Wydawnictwa.








Komentarze

Popularne